Inlägget kommer handla om som rubriken lyder... hur vet man vilken sexuell läggning man har?... För vissa kanske bara själva meningen gör en helt förvirrad medan andra har stenkoll och behöver inte tänka en sekund över svaret. Jag kan tyvärr inte ge er svaret En del känner inget behov av att sätta ord på sin sexuella läggning. Man får välja själv vilka ord man vill beskriva sig och sina erfarenheter med, eller om man inte vill beskriva. Hur vet man vilken sexuell läggning man har? Det är bara man själv som kan avgöra vilken sexuell läggning man har, precis som det bara är man själv som kan avgöra vilken könsidentitet man har. Både ens könsidentitet och ens sexuella läggning kan variera genom livet Man måste inte veta vilken läggning man har. Det kan även variera under livet (åtminstone tror jag det). Men om det är viktigt för dig att ha en sexuell läggning och få kalla dig hetero-/bisexuell eller något, så ska du förstås göra det
Det finns inte något som är statiskt och färdigt kring hur man ser på sig själv, vem som väcker känslorna eller vilken sexuell läggning man har. För några är det klart ganska tidigt (under högstadiet eller tidigare) att man vill definiera sig som homosexuell, bisexuell eller heterosexuell, medan det för andra tar mycket längre tid eller inte ens är så viktigt Hur vet man vilken läggning? Jag är en tjej som är rätt osäker på min läggning, men jag tror att jag gillar båda könen. Jag har haft känslor för en tjej och jag brukar kolla in tjejrövar.. Men jag gillar killar också. Hur vet man vilken läggning? Visa kommentarer (1) Svara Har sett väldigt många (främst från tumblrfaunan) missbruka ordet när de egentligen menar bisexuellTing ingår ju inte, det gäller människor. Bisexualitet ser jag som det klassiska där man är attraherad av cismän och ciskvinnor, pansexualitet tar det ett steg längre och skiter högaktningsfullt i könsidentitet och cis vs. trans
Ibland kan det kännas extra svårt om man heller inte vet vilken sexeull läggning ens crush har. Hur jobbigt det än må låta så är det enda sättet att veta säkert, att fråga faktiskt. Jag. Hur vet man vilken hudton man har? En varm hudton har en gul underton, en kall har en blå underton och en neutral hudton drar mot grönt. Testa din hudton själv - gör så här: Ställ dig framför en spegel med bra ljus (se till så att ljuset inte är för varmt, vilket är vanligt) För att veta vilken sits som passar behöver man veta vilken modell det är på wc-stolen man har. På nedan bild kan du se de olika modellerna vi haft genom tiderna, vi har inga sitsar kvar till de modellerna som är äldre än 1961. När du hittat din modell nedan kan du se vilka sitsar som passar på vår hemsida under produkter Är man torr väljer man en fet kräm rik på olja, har man känslig hy går man på produkter som är anpassade för det - en del skräddarsyr sin hudvård så till den grad att de har olika krämer på olika delar av ansiktet Men med mobil telefoni, internet i telefonen och geografiska tjänster följer också möjligheter för andra att kartlägga hur du rör dig, var du sover, vilken skola dina barn går på och vilka du träffar
Även om man kanske har hört det flera gånger i sitt liv så kan informationen om vilken blodgrupp man tillhör ibland slinka ur minnesbanken. Kanske beror det på att vi inte så ofta behöver veta vilken grupp vi tillhör men det problematiska är att när vi väl måste besvara frågan kan det ske under ganska akuta situationer Det finns ett par grundregler som kan vara bra att veta om, även om man kan välja att bortse ifrån dem. För det är du som vet hur du vill ha det, och med våra golv har man många möjligheter. Här hittar du nyttig information och tips inför din läggning Det enklaste sättet att ta reda på vilken hudtyp du har är att rengöra ansiktet grundligt och sedan noggrant inspektera hyn i ansiktet. Så vet du vilken hudtyp du har Det som kännetecknar en normal hy är att den har porer i samma storlek över hela huden som varken är förstorade eller förminskade på någon del av ansiktspartiet Hur vet jag vilken elleverantör jag har? Är du en av de som ställer sig frågande kring hur man vet vilket elbolag man har? Att ta reda på vilken elleverantör du har är oftast enkelt. Är det så att du nyligen flyttat och undrar vilket elavtal du har? Eller undar:. Har du Office 365 så finns det kontinuerliga uppdateringar för Excel och de andra programmen tillgängliga. Varje månad finns nya uppdaterade versioner av Office 365 att ladda ner. I administrationsgränssnittet i Office 365 kan man ställa in hur ofta man vill hämta uppdateringar av programmen (görs av den/de som har dessa rättigheter)
Hur kan jag ta reda på vilken hudtyp jag har? Torr hy? Fet hy? Eller kanske blandhy? Med det här enkla testet kan du ta reda på vilken hudtyp du har och vilka produkter du ska använda. Börja med att tvätta huden med rengöring två gånger och låt huden torka. Använd inga produkter efter det! Känn efter hur huden känns Det kan vara t.ex., yttorrhet, känslighet, acne etc. Man kan ha alla tillstånd oavsett vilken hudtyp man har. Man kan ha ett eller flera samtidigt och de skiftar och förändras medan hudtypen är lite mer beständig eller den kan förändras men mer över åren. Vill du veta lite mer hur du behandlar respektive hudtyp så har jag skrivit en. Det är många ungdomar som har samma tankar som du, att man funderat hur länge som helst på sin sexualitet, men ändå känner sig osäker och frustrerad över att man inte vet vad man är. Det är inte alls speciellt lätt att veta vilken sexuell läggning man har Idag vet man bättre. Generna uttalar vilken predisposition vi har, vad man kan förvänta sig, Det gör man genom att medvetandegöra klienten om hur man kan kan avgifta kroppen genom att exempelvis minska gifter i hushållet, i maten och, i hygien och skönhetsprodukter,. Hur du ser på ditt kön och vem du är kan ändras under livet. Men många har också en uppfattning om sitt kön som känns självklar och som inte ändras. För vissa är det viktigt att veta hur man identifierar sig, och för andra spelar det ingen roll. Vissa funderar över sin könsidentitet under en kort period, medan andra gör det hela.
Hur tar man tar reda på vilken Outlook.com-server man ligger på? Hur kan en Outlook.com-användare veta vilken server de ligger på? Tråden har låsts. Du kan följa frågan eller ge en positiv röst, men du kan inte lägga till svar i tråden. Jag har. Kolla igen med verktyget vilken tillverkare och modell du har på moderkort och kolla sen på tillverkarens hemsida hur snabba minnen som stöds. Ponera att man stöder 400 MHz, då vore det dumt att behålla gamla minnen som drar ner farten för det nya Asus. JAg försökte att installera min skrivare men fick ingen ordning på drivrutinen. Jag har en skiva men datorn hittar den inte. Skrivaren är en HP Photosmart Plus B209. När jag söker på webben så frågar HP efter operativsystem men jag vet inte var jag kan finna namnet på min. Kan någon hjälpa mig? mvh. sven-åke Plamgre jag har ett msi k7pro mammakort och uppdaterade biosen min förra bios version var 1.21 och jag har laddat ner och installerat nr 1.5 nu undrar jag hur man vet att uppdateringen lyckades, jag kan starta datorn och det är inget problem med den, när jag trycker på del när datorn startas står det att det är fortfarande ami 1.21 men när jag startar datorn står det i början att det är 1.5.
Om du har funderat över vilken hudtyp du har, och vad skillnaden är, så har du kommit till rätt plats, här tar du reda på exakt hur du går tillväga för att hitta just din hudtyp, och vilka produkter som är bäst anpassade för din hy Veckans Astro/Tarot v10 (8-14 mars) - Se vilken energi som påverkar ditt stjärntecken. Så här fungerar det: ♦ När man får samma kort som i en tidigare läggning: - Ett kort har alltid samma betydelse men som blir olika beroende på vilken händelse den förhåller sig till De som har lägst kännedom om sin egen blodgrupp i landet är män i åldern 15 till 29 år. Av dem vet knappt en av tio, 9 procent, vilken blodgrupp de tillhör. Högst kännedom har kvinnor. Hur veta vilken iPhone & iPad modell jag har? 1. Hitta först modellnumret för just din Apple enhet. Alternativ A) Det enklaste sättet att identifiera din modell är genom att hitta siffrorna som är tryckta på nedre delen av baksidan på din enhet. Vad får man för dessa om jag inte vet lagringsutrymme Bra fråga!!! Det beror på vilken typ av narssicit du har med att göra. Vad är Narcissism? Narssicim är en personlighetstörnig som klassas i grupp B-kluster där har man även : Antisocial personlighetsstörning Borderline personlighetsstörning Histri..
Men jag vill veta vad man ska tänka på när man köper ett objektiv?! Jag menar, jag vill ha ett makro- och/eller ett zoomobjektiv, med snabb AF (fast zoom med vidvinkel, om makro). Jag har ingen aning om hur man ser vilka objektiv som ger bäst bilder och är mest prisvärda Hur dejtar man på Tinder alltså sexdrift. En asexuell person kan ha en hög libido och vilja ha sex, men det verkar det vara få som vet, säger Malin Bergman. är två skilda saker. - Libido har med hormoner att göra, och alla människor har hormoner, det spelar ingen roll vilken sexuell läggning du har
Men, hur vet man då vilken ohm en bas spelar i? Tänkte på det därför att mitt framsystem behöver ett nytt steg och man vill ju givetvis mata med så mkt watt som plånboken har råd med.. Det står dock inte i vilken ohm den spelar i. Hur vet jag vilken anslutningstyp jag har? Vilken anslutningstyp du har är beroende på vilken metod din internetleverantör använder sig utav. Det ska framgå i det bekräftelsebrev du fått från din leverantör. De tre vanligaste anslutningstyperna är Hur vet man? Kram! SVAR: För att ta reda på vilken maxpuls man har så behöver man göra lite olika tester, och man kan även ha olika maxpulser beroende på vad man utför. Springer du kan du ha en maxpuls, cyklar du kan du ha en annan så beroende på inom vad man vill ta reda på vilken maxpuls man har
Då man inte vet hur typ 1-diabetes uppstår, kan sjukdomen heller inte förebyggas. Men däremot kan du i de flesta fall förebygga både typ 2-diabetes och prediabetes . Bästa sättet att förebygga typ 2-diabetes och prediabetes är att ha en sund livsstil, där du äter sunt, är fysiskt aktiv samt - om du är överviktig eller röker - går ner i vikt och slutar röka Jag vet inte hur jag ska beskriva det här, men 1-3 har jag funderat på min sexuella läggning, jag tror jag skulle vilja bli homosexuell men hur blir man det. (har aldrig varit kär/förälskad) Jag har inte tänkt på det så mycket men jag har märkt att jag ibland blir kåt på andra pojkar Det gagnar alla att man har en öppenhet kring lönerna. Det kan också vara ett riktigt bra sätt att höja sin lön om man upplever att man är lågt lönesatt. Genom att man stämmer av lönen med arbetskamraterna och får en uppfattning om hur genomsnittslönen och högsta lönen ser ut på arbetsplatsen och hur lönerna sätts, kan man få argument för att höja sin egen lön om man är. Hur vet man om man har tunn, normal eller kraftig benstomme egentligen? Jag är lång, men ser petit ut eller vad man ska kalla det (väldigt smal naturligt), har dock rätt breda axlar fick jag veta när de blev mätta, men de SER inte så breda ut tycker jag själv. Sen har jag väl också rätt breda höfter, men inte överdrivet breda Jag har skruvat av mitt gamla vevparti utan problem och skall köpa ett nytt från Tyskland. Jag har därför två frågor: Hur vet jag vilket vevparti som passar till cykeln? Jag har ett LX vevparti på ca 12 år som hörde till cykeln och nu är slitet. Någon siffra som skall stå på? Något mått man kan..
Hur vet man om man har kontantmetoden eller faktureringsmetoden? EDIT: vid kontantmetoden, är detta rätt? - Bokför in-fakturor när pengarna når kontot - Bokför ut-fakturor när jag lägger in betalningen - Vid årets slut tar jag med fakturor jag skickat iväg men ej fått betalt för och fakturor som jag fått men ej betalat Ju närmre pensionsåldern man kommer desto mer insatt blir man sannolikt och andelen som inte vet hur de ska ta ut sin tjänstepension sjunker. Åren före pension uppger 33 procent att de planerar att ta ut delar av sina tjänstepensioner livsvarigt och delar av dem under några begränsade år Hur vet man vilken utrustning bilen har om lån Besök långivare Det var inte alltid ett absolut hinder för att du en aktie med rätt att hyra två år sedan. Återbetalning av moms till utländska företagare. Vanliga frågor om fastighetstaxering Hur vet man vilken primer som ska användas vid PCR? Alla har ju olika DNA, så hur vet man vilken primer (alltså vilka nukleotider som ska finnas där i) som ska användas? Då måste man väl känna till en sekvens av DNA:t som ska analyseras, och det gör man väl ej, för varför skulle man då behöva utföra PCR
Hur vet jag vilken modell jag har? Övriga dator- och IT-diskussioner. Flashback Forum 36 526 besökare online. Visa ämnen Hur vet jag vilken modell det är? Det står för fan ingenstans på datorn, förutom att det är en Packard Bell och information om vilka komponenter och processorer och dylikt som finns på Högerklickar jag på skrivbordet och sedan kollar vilken HZ ja kan fylla i så går det från 60 till 200 hz. Men hur vet jag hur mkt min skärmklarar av, ex i cs, känns som ja inte får ut mer än 75 nà Så vet du om du har jodbrist. Hälsa 17 oktober, 2012. Vilken personlighet din katt eller hund har avslöjas av hur den sover med dig i sängen på natten. Men hur använder man den på rätt sätt för att maxa den föryngrande och återfuktande effekten.
Är du en av många som inte vet vad din storlek är för storlek i t.e.x. USA? Då skall du besöka storlekar.se, där finner du allt du behöver för att kunna köpa kläder utomlands.Gällande både män och kvinnor samt gällande alla plagg Hur vet man om man är homosexuell 2011-01-22, 00:14. Hej. Det Det är inte alltid så lätt att veta vilken sexuell läggning man har. Om du inte har provat det så*skulle jag rekommendera dig att gå ut och röra dig på ställen där det är mer bi- och homosexuella Hur vet jag vilken sjukdom jag har? Coronavirus ger upphov till sjukdomen covid-19, som orsakar vanliga symptom såsom feber, hosta, halsont och luftvägsbesvär. Sjukdomen kan även orsaka komplikationer som lunginflammation.I sällsynta fall riskerar covid-19 att leda till livshotande tillstånd Man har dessutom större risk att bli smittad av influensa om man har nedsatt allmäntillstånd. Inkubationstiden, alltså tiden det tar från det att man blivit smittad till att man blir sjuk, är 1-4 dagar. Är man sjuk kan man smitta andra från ungefär en dag innan man får symtom och fem dagar framåt
Vilken bilförsäkring har jag? Har du glömt vilken bilförsäkring du har? Då är du inte ensam, det är mycket vanligare än man tror. Betalar du via autogiro förnyas bilförsäkringen automatiskt varje år och efter en tid är det därför lätt att glömma vilket försäkringsbolag du har Är du inte blodgivare eller utav någon annan händelse vet vilken blodgrupp du har kan man nu köpa ett litet kit och ta reda på det själv. Paketet innehåller diverse grejer för att utföra testet samt en broschyr där man kan tolka resultatet. Cirka 9 dollar kostar testet. Det framgår inte om det går att använda på flera personer men vi gissar på att det bara är en person per test. Hur ser man vilken motor det är i bilen? Eddie_Boy. 6 juni 2008 · 584 Inlägg. Hallå. Jag har en kompis som är osäker på vilken motor han har i sin SAAB. Vart kan man se detta? BMW E60 530i. 0. 0. 0. 0. Citera. TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min Så jag undrar fortfarande vart på motorn vi kan se detta? någon som vet? BMW E60 530i.
Visste du att alla företag är skyldiga att årligen kön, religiös tillhörighet, sexuell läggning eller ålder. Alla arbetsgivare ska göra en ska ske. Vi rekommenderar att alltid ha ett uppstartsmöte där information om den kommande lönekartläggningen ges. Vilken ungefärlig tidplan har man och hur ser. Detta sätt att tolka lämpar sig väl när man vill belysa hela problemet/frågan och finna hur, varför och vad som påverkar vad. Man lägger ut alla kort upp och ned i formationen som nedan. Vänd sedan ett kort i taget, tolka var kort för sig. Sedan kommer det kluriga för varje kort påverkas av de kort som är i närheten. kort 1 påverkas av kort 2,3
Hur vet man vilken? Kan man se på kontakten eller nåt sånt? Om jag skulle ha fel fas, vad kan man göra åt det? Riktiga newbie-frågor - men hoppas på snälla svar! Gilla 1-fas anslutning har två stift och ett jordbleck. 3-fas anslutningen har fyra stift och en 'pinne' i mitten (jord) När man beräknar ersättningen ska man ta särskild hänsyn till att syftet med lagen är att motverka diskriminering. (5 kap 1 § första stycket diskrimineringslagen) Detta betyder att du har rätt till ersättning för kränkningen, och ersättningen ska dessutom ha en förebyggande verkan mot diskriminering i samhället Nu med SATA så har jag för mig att diskarna kan sitta lite hur som helst, och att man ställer in det i BIOS (brukar man komma åt i början när datorn bootar upp och man ser minne räknas upp. Antingen trycker man in F1, F10, DEL eller nån sån knapp, bör stå under bootningen, eller i din instruktionsbok) Ett trägolv som lagts flytande kommer att röra sig lite. Det kan svälla eller krympa beroende på hur inomhusklimatet förändras under året. Tarkett har tillverkat parkettgolv i mer än 130 år och vet hur man gör för att minimera de negativa effekterna av det nordiska klimatet. Det är dock viktigt att följa våra rekommendationer ovan
Hur mår vi i hbtq-världen? Vad det som får oss att må dåligt, droger, ensamhet, alkohol, sex, kroppsfixering? Marcus: Jag tror det är lite mer av allt om man jämför med befolkningen i helhet.I hbtq-gruppen har vi en högre frekvens av psykisk ohälsa, särskilt i transgruppen • vem man blir kär i, ens . sexuella läggning: det mot- satta könet, det egna könet eller båda könen. Ingen vet helt säkert hur det går till när personer får en viss könsidentitet eller en viss sexuell läggning. Det finns inte heller något sätt att veta i förväg vilken könsidentitet eller sexuell läggning en person kommer. man kan ta gubben ur dalarna men inte dalarna ur gubben Har: Volvo XC70 2.4D 08 Volvo V70 2.4D 07 (Såld) Nissan King Cab Navara 02 (Såld) Audi A4 1.8T 97 (Såld
Hur vet jag om anställningsintervjun var lyckad? Fråga till exempel om arbetskulturen inom företaget eller vilka mål just den här tjänsten har. Fråga också hur rekryteringsprocessen ser ut och när kallar de på en eventuell andra eller en eventuell tredje intervju. Ibland måste man möta motgångar, vilken kan kännas trist Hur vet man vilken av dessa man har Paraluteres prionurus eller Canthigaster valentini ser ju lika dana u Genom att veta vilken typ av motor gräsklipparen har och genom att följa dessa grundregler kan man välja passande bensin på egen hand. Detta kan vara bra att veta ifall det inte finns någon tillgänglig information om vilken bensin som passar bäst, ifall bensinen av någon anledning inte säljs längre eller är tillfälligt slut där du bor Vet att man kan snegla ned på bogarna men kommer inte ihåg (har inte ridit på ridskola på gud-vet-hur-länge, fick lära mig tricket där) hur de skulle gå. Fattar förstås att man kan känna galoppen också, men eftersom att jag har ridit runt och trott att min häst har fattat vänster trots att den har tagit höger, så är jag rädd för att inte känna någon skillnad
Sen vet man aldrig hur mycket man behöver. Jag köpte hellre lite större, så kan man vika upp ärmar och ben i början. Jag valde mest omlottbodies, eftersom bodies man trär över huvudet på små bebisar är bara bökigt. Och har blöjan läckt blir det ännu bökigare att få av kläderna 25 maj 2018 kommer den största förändringen inom dataskyddsområdet sedan personuppgiftslagen PUL som infördes för tjugo år sedan. Den nya lagen innebär en skärpning av hur man får hantera personuppgifter inom EU och ger stärkt integritetskydd. Future by Lund har ett projekt som handlar om hur företag inom IoT-området kan tänka för att uppfylla det nya regelverket har en tydlig bild av hur man som flicka respektive pojke bör se ut och vara. På frågan om det är någon skillnad på att gå i skolan om man är kille eller tjej svarar pojkarna att flickor har långt hår och är svaga, samtidigt som pojkar har kort hår och är starkare än flickorna (ibid., s.80f.,). Även Bromseth och Darj (2010, s Jag har drabbats av ett uppvaknande och jag har så många frågor. Filmerna jag såg nu handlade om bland annat om fisk, och framför allt om vad vårt sätt att fiska får för konsekvenser, för fisken, för havet och för oss. Den handlade också om plast, plasten som hamnar i haven. Man kan säga att jag satte min älskade sushi i halsen Har nyligen bytt vedpanna till en vedex 3300 . Vedexen har ett vred på pannan där man bestämmer vilken temp den ska börja ladda över till tankarna. Men jag vet ju inte vilken termostat ja har i laddomaten. Hur kan man kontrollera det? Mvh Ander
Utifrån sådana tester har forskare kunnat visa att såväl explicita som implicita fördomar hos arbetsgivare missgynnar muslimska män . Dåvarande Institutet för arbetsmarknadspolitisk utvärdering, IFAU, undersökte över 500 arbetsgivares implicita attityder gentemot muslimska män med bakgrund i Mellanöstern jämfört med infödda svenska män ( Agerström med flera, 2007 ) Styrstag och styrleder? hur vet man vilken styrväxel man har. Här kan du lägga in allt som inte passar in på de andra forumskategorierna som rör hela 200 serien. 5 posts • Page 1 of 1. Styrstag och styrleder? hur vet man vilken styrväxel man har. by Diio » Mon Feb 08, 2016 9:14 pm
Utöver det har jag kommit på att ett väldigt bra sätt att få mycket gjort är att inleda varje dag med att berätta för sina hårt arbetande kolleger vad man själv jobbar med. Efter att ha läst min kollega Loves Resumé-krönika från förra helgen har jag också funderat mycket kring hur vi inte bara ska jobba med vad bolag säger, utan också vad de gör läggning har förändrats sett över tid. Detta gäller i samhället i stort såväl som i skolans undervisning, däribland i undervisningen i sex och samlevnad. Det är lätt att tro att sexuella läggningar är givna och tydliga - att man, så att säga, är det ena eller det andra och att detta är naturens ordning Hur Vet Man Vilken Ansiktsform Man Har? En Guide Till De 7 Guide: Så väljer du rätt solglasögon efter din ansiktsform Så väljer du rätt solglasögon för din ansiktsform | Baaam. Reviews (0) Det finns inga recensioner. Skriv recension . Kommentare
Inser att det är dax för första skorna, men vilken storlek har ni, Hur vet man? Susanne m V&D. Medlem sedan. feb 2003. Skrivet: 2007-01-18, 19:56 #2. Du får mäta hur stora fötterna är. Tumregeln är att skornas innermått sedan ska vara ca 1 cm större Man vet fortfarande inte säkert varför en del barn och äldre läggning på kvällen kan ensamt få till följd att barnet blir torrt. Ge tips på hur man kan lösa problem som kan/har dykt upp. Ta time out i behandlingen om den har pågått länge oc För att kunna avgöra vilken frisyr som passar en person bäst så utgår man ifrån ansiktsformen. I vår guide: Hur vet man vilken ansiktsform man har? så får du lära dig hur du väldigt enkelt tar reda på formen på just ditt ansikte. När du vet den så är det bara att scrolla ned och kolla vilka frisyrer du passar bäst i Som rub. Har en Turbo X men hur vet man vilket nr den har , det finns ju 175 st i sverige skulle vilja vet vilken det är :cool hur vet man vilken olja man har? Hej! Om detta är ditt första besök på Bilsnack och funderar på att bli medlem? Klicka här för att läsa reglerna. För funderingar på hur du använder sajten, gå till FAQ. Känner du dig redo, bli medlem här! Sidan 1 av 2 1 2 Sista
Fock en Ipad av skolan och jag vill nu jalbreaka skiten. Men när jag googlar på det får jag 3 alt. som jag kan ladda ner? iPad (4th generation CDMA) iPad (4th generation GSM) iPad (4th generation WiFi) Hur vet jag vilken jag har Hur bygger man låt? Finns det några grunder hur en låt ska byggas upp för att bli en låt? Och det jag är ute efter är absoluta grunder för någon som hållit på med musik i 5 minuter. Dvs jag. Bas och bastrumma spelar man ofta på samma takslag tex? Hur många takter har en låt oftast? Hur gör man mellan ref och vers tex
Har fått en mac av en bekant (som jag inte kan nå ikväll, därav vänder jag mig till buke :D). Hur vet man vilken modell av mac man har? Hur installerar man spel på en mac, ska installera Sims 3 men när jag öppnar det programmet kommer det bara upp en ruta där det står installationsprogram, men.. Har ju jobbat ett par månader på heltid nu och først nu kommit på det dær med skatt. De drar ju skatt automatiskt på jobbet (som ssk inom landstinget), men hur vet jag att de drar tillræckligt? Hur vet jag vilken skattetabell jag tillhør? Och vad ær det egentligen som avgør i vilken skattetabell man hamnar